Turnejom 'Škola za život' nastavljaju se pripreme za uvođenje kurikularne reforme u sve osnovne i srednje škole u Hrvatskoj od ove jeseni 2019. godine. Obilazak počinje u Splitu, u ponedjeljak, 8. travnja, susretom s dvjestotinjak ravnatelja osnovnih škola iz četiriju dalmatinskih županija: Zadarske, Šibensko-kninske, Splitsko-dalmatinske te Dubrovačko- neretvanske županije. Nakon Splita turneja se sutradan nastavlja u Primoštenu gdje će se ministrica sastati s ravnateljima srednjih škola, zatim s ravnateljima osnovnih škola u Zagrebu, Rijeci, Varaždinu, Osijeku i Virovitici.
„Edukacije za učitelje, suradnike i ravnatelje održavaju se kontinuirano od listopada 2018. putem virtualnih učionica te edukacija uživo, međutim ovo je prilika da se sastanemo s ravnateljima svih osnovnih i srednjih škola te da u izravnoj komunikaciji, uživo, predstavimo ključne elemente, planove i aktivnosti u sklopu reforme. Cilj obilaska svih dijelova Hrvatske je pojačana komunikacija sa školama s obzirom na sveobuhvatnost i kompleksnost reforme koja od jeseni ulazi u sve škole i koja ima iznimno puno konceptualnih, ali i praktičnih aspekata. Želim doći do svakog od 1.300 ravnatelja i svake škole s punom informacijom kako bismo razgovarali o svim pitanjima o kojima reforma ovisi“, istaknula je uoči početka turneje ministrica znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Blaženka Divjak.
Tijekom dvaju školskih satova ministrica Blaženka Divjak i glavni savjetnik Marko Košiček predstavit će u svojim izlaganjima ključne elemente provedbe reforme važne za svakog ravnatelja, a primjeri iz eksperimentalne faze bit će prikazani uz iskustva ravnateljica i ravnatelja 'Škole za život' iz pojedinoga geografskog područja. Nakon uvodnih izlaganja, ministrica Divjak i glavni savjetnik Košiček odgovarat će na pitanja ravnatelja s ciljem davanja točnih informacija, odnosno otklanjanja svih dvojbi.
Informacije vezane uz nastavak pripreme reforme, kao i turneje 'Škole za život', svi zainteresirani mogu pronaći na:
skolazazivot.hr.
Najave |
Priopćenja |
Nacionalni kurikulum