Ministar znanosti i obrazovanja Radovan Fuchs izjavio je utorak da će nastava u osnovnim i srednjim školama početi 18. siječnja, s tim da će se za učenike nižih razreda osnovnih škola kao i za četvrte razrede srednjih škola održavati u školi, a za ostale online.
Ministar Fuchs je to izjavio medijima nakon videosastanka s premijerom Andrejem Plenkovićem i Stožerom civilne zaštite te dodao da se još razgovara o početku nastave u Sisačko-moslavačkoj županiji, odnosno o tome je li moguće ispoštovati navedeni plan ili će u nekim školama biti potrebno osigurati i odgodu početka nastave.
„To u prvom redu ovisi o informacijama koje ćemo dobiti od osnivača“, kazao je Fuchs i dodao da je ondje devet škola posve uništeno, te da je nakon potresa oko dvadeset posto učenika napustilo to područje.
Fuchs je rekao da je Ministarstvo kontinuirano prisutno na terenu i ocijenio da ne bi bilo loše da se djeci pruži psihološka pomoć.
„Učenici četvrtih razreda srednjih škola počinju nastavu licem u lice kako bi se bolje pripremili za ispite Državne mature koja se provodi na cijelom području Hrvatske u isto vrijeme, prema ranijem planu“, kazao je.
Nastava uz pojačane epidemiološke mjere
Nastava za učenike tih razreda odvijat će se uz pojačane epidemiološke mjerama te će se moći održati dovoljno velika distanca između učenika, s obzirom na to da će ostali razredi pohađati nastavu online.
Također, preporuka je Stožera da se školska natjecanja odgode na nekoliko tjedana, za koje će se vrijeme, zahvaljujući i cijepljenjima, moći steći povoljna epidemiološka situacija, kazao je Fuchs i napomenuo da se učitelji i nastavnici nalaze u drugoj prioritetnoj skupini osoba koje se trebaju cijepiti.
Također, Fuchs je rekao da će Ministarstvo preuzeti troškove participacije za smještaj u domovima svih studenata s područja pogođenih potresom te da je sveučilištima poslano pismo da razmisle o tome da se studenti s tog područja oslobode plaćanja participacije za neostvarene ECTS bodove.
Izvor: Hina/Vlada
Vijesti iz medija |
Priopćenja |
Odgoj i obrazovanje