U petak, 2. rujna 2022. godine, održana je završna konferencija Obzor 2020 projekta
The Mentoring for School Improvement (MenSI) / Mentorstvo za unaprjeđivanje škole (MenSI) na kojoj su sudjelovali predstavnici škola u sklopu projekta, nacionalna koordinatorica projekta, kolegica Arjana Blažić, te predstavnici Ministarstva znanosti i obrazovanja. Nositelj projekta je European Schoolnet (EUN).
Sudionike konferencije uvodno je pozdravio gospodin Momir Karin, ravnatelj Uprave za potporu i unaprjeđenje sustava odgoja i obrazovanja, a zatim je nacionalna koordinatorica projekta, kolegica Arjana Blažić, predstavila provedene aktivnosti, ključne ciljeve te očekivane rezultate projekta.
Projekt provodi paneuropsko istraživanje o tome kako različiti pristupi mentorstvu
škola - školi mogu podržati uključivanje inovativnih praksi digitalnog poučavanja u osnovnim i srednjim školama, a svaka zemlja definirala je specifične izazove, odnosno prioritete nacionalne obrazovne politike. Prioriteti koje je odabralo Ministarstvo znanosti i obrazovanja odnose se na promicanje personaliziranog učenja i korištenje fleksibilnog prostora za učenje.
U projektu je sudjelovalo 20 škola podijeljenih u četiri klastera, koje čine jedna mentorska i četiri mentorirane škole, odabrane javnim pozivom.
Sudjelovale su mentorska škola OŠ Mladost, Osijek (mentorirane škole Medicinska škola Osijek, OŠ Ivana Gorana Kovačića, Staro Petrovo Selo, OŠ Ivan Goran Kovačić, Gora, Industrijsko-obrtnička škola, Nova Gradiška), mentorska škola OŠ Petar Zrinski, Čabar (mentorirane škole OŠ Kozala, Rijeka, OŠ Kamešnica, Otok, Gimnazija Vladimira Nazora, Zadar, OŠ Trilj), mentorska škola II. osnovna škola Bjelovar (mentorirane škole OŠ Trnjanska, Zagreb, Poštanska i telekomunikacijska škola, Zagreb, Srednja škola Topusko, OŠ Antuna Mihanovića, Petrovsko), mentorska škola III. gimnazija Split (mentorirane škole OŠ Spinut, Split, Zdravstvena škola, Split, OŠ Mokošica, Dubrovnik, OŠ Vela Luka).
Predstavnici škola predstavili su provedene aktivnosti na razini pojedinih klastera: sastanci online i uživo, vođenje dnevnika rada, izrada interaktivnih postera, posjeti mentorskim i mentoriranim školama, webinari, SELFIE upitnici, pregled korištenih digitalnih alata i sl.
Izdvojeno je značenje dobre suradnje i komunikacije te razmjene iskustava u međusobnom osnaživanju mentorskih i mentoriranih škola.
Pisane vijesti |
Priopćenja |
Međunarodna suradnja