U Ministarstvu znanosti i obrazovanja u Zagrebu održana je 16. i 17. studenoga 2022. aktivnost suradničkog učenja Erasmus+ projekta
Peer Learning Activities and Resources to underpin the Principles and Guidelines for Social Dimension – PLAR-U-PAGs.
Na događaju je sudjelovalo 30 sudionika iz 15 zemalja Europskog prostora visokog obrazovanja, a u dvodnevnom programu obrađivale su se teme povezane s trima principima iz dokumenta „Načela i smjernice za jačanje socijalne dimenzije visokog obrazovanja u Europskom prostoru visokog obrazovanja“, koji je usvojen kao aneks Rimskog priopćenja. Principi koji su se obrađivali na ovoj aktivnosti suradničkog učenja su Princip 1: Socijalna dimenzija u strategijama visokog obrazovanja, Princip 5: Mentalno zdravlje studenata i Princip 10: Sinergija dionika u visokom obrazovanju s Načelima i smjernicama.
Održale su se i dvije fokus grupe posvećene jedinstvenom europskom mrežnom portalu stipendija i financijske pomoći studentima te priručniku za mentalno zdravlje studenata.
Nositelj projekta je flamansko Ministarstvo obrazovanja i osposobljavanja, a kao partneri na projektu sudjeluju Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske, Europska studentska unija (ESU), Centar za podršku inkluzivnom visokom obrazovanju (SIHO) te Institut za razvoj obrazovanja Zagreb (IRO).
Sljedeća aktivnost suradničkog učenja održat će se u veljači 2023. godine u Ghentu, Belgija.
Pisane vijesti |
Projekti |
Visoko obrazovanje