Studenti dizajna Arhitektonskoga fakulteta u Zagrebu predstavili su u petak idejne projekte Novih prostora učenja, koje razviju s profesorima-mentorima na projektu kojeg provodi Ministarstvo znanosti i obrazovanja.
Od 30 prijedloga danas je predstavljeno 14 njih, za mjesec dana će biti predstavljena njihova razrađena rješenja, a u rujnu će biti predstavljene ogledne učionice, kazao je mentor Mladen Orešić.
Radi se o projektnim zadacima na kojima je bilo potrebno provesti niz istraživanja, koja su usmjerena na dizajn e-učionica za informatiku i dizajn učionica kakve traži kurikularna reforma, kazao je.
Studenti treće godine preddiplomskog studija i prve godine diplomskog studija predstavili su razne vizije i interpretacije prostora učenja, oblikovanje i razmještaj dijelova prostora za učenje, odmaranje i odlaganje, kao i raznih elemenata poput stolova i stolaca.
Njihov cilj je potaknuti na istraživanje, učenje, interakciju i samostalnost učenike, te omogućavanje nastave koja će stvarati kod učenika pozitivne aspekte na razni učenje, kao i emocionalne i socijalne kompetencije.
Ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak kazala je da se radi o trećem susretu s dizajnerima, a prvom uz nazočnost javnosti, te da se projekt pokrenuti zbog velikog kreativnog kapaciteta Studija dizajna i činjenici da je segment prostora slaba obrađen te da prostori u školi nisu prilagođeni novim potrebama.
U kurikularnoj reformi se mijenja pristup učenju, učenik se stavlja u središte i potiče njegov kreativni potencijal, pa su nam potrebni prostori koji će odgovarati novim očekivanim ishodima, kazala ministrica Divjak.
Ministarstvo će idejna rješenja i koncepte, napravljene na temelju tlocrta postojećih škola iz četiriju najvećih hrvatskih gradova, ponuditi školama, županijama i gradovima te gospodarskim subjektima kako bi se uključili i neka od idejnih rješenja implementirali, rečeno je.
Preuzeto sa: Hina
Vijesti iz medija |
Priopćenja |
Nacionalni kurikulum