Smjernice za implementaciju kurikula međupredmetnih tema Osobni i socijalni razvoj, Zdravlje, Građanski odgoj i obrazovanje, Održivi razvoj, Poduzetništvo, Učiti kako učiti, Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije za sve razrede u osnovnoj školi

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih u sklopu Eksperimentalnog programa „Osnovna škola kao cjelodnevna škola - Uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja“ objavljuje smjernice za implementaciju kurikula međupredmetnih tema Osobni i socijalni razvoj, Zdravlje, Građanski odgoj i obrazovanje, Održivi razvoj, Poduzetništvo, Učiti kako učiti, Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije za sve razrede u osnovnoj školi

Smjernice služe kao pomoć učiteljima u povezivanju nastavnih predmeta s međupredmetnim temama kako bi učenici u navedenim područjima stekli potrebna znanja i vještine te usvojili vrijednosti i oblikovali stajališta koji pridonose njihovu cjelovitom i uravnoteženom razvoju te osobnoj i društvenoj dobrobiti.
Smjernice naglašavaju važnost jasne integracije međupredmetnih tema u sadržaj svakoga nastavnog predmeta te su u njima opisani konkretni primjeri koji uključuju metode za ostvarivanje odgojno-obrazovnih očekivanja čiji je učenik aktivan sudionik.
Smjernice pružaju konkretne primjere kako se međupredmetne teme uklapaju u predmetne kurikule, potiču suradnju među učiteljima te omogućuju lakše prepoznavanje prilika za implementaciju u svakodnevnu nastavu.
Također, smjernice uzimaju u obzir različite školske resurse i uvjete te predviđaju fleksibilne modele koji mogu odgovoriti na specifične potrebe pojedinih škola.
Navedena usklađenost osigurava učinkovitiju primjenu međupredmetnih tema, a u učenika potiče daljnji razvoj ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje. 

Pisane vijesti | Nastavni planovi i programi | Osnovno obrazovanje