- Objavljeno : 19.09.2022.
Izrađena sveobuhvatna analiza srednjoškolskog obrazovanja
U sklopu Nacionalnoga plana oporavka i otpornosti 2021. - 2026. (NPOO) Ministarstvo znanosti i obrazovanja provodi strukturnu reformu sustava odgoja i obrazovanja. Jedan od ciljeva reforme je povećati relevantnost srednjoškolskog obrazovanja povećanjem broja upisa u opće srednje škole (gimnazije), uz istodobno smanjenje udjela strukovnog obrazovanja i osposobljavanja (SOO) i poboljšanje relevantnosti strukovnih programa u odnosu na tržište rada.
Reformom se nastoji pridonijeti konsolidaciji brojnih postojećih programa srednjega strukovnog obrazovanja tako što će se smanjiti viškovi strukovnih programa i povećati relevantnost programa u odnosu na tržište rada. Reformom će se uvesti novi kurikulumi temeljeni na kvalifikacijama i profesionalnim standardima Hrvatskoga kvalifikacijskog okvira (HKO), koji će biti popraćeni razvojem novoga nastavnog materijala i stručnim osposobljavanjem nastavnika u strukovnom obrazovanju.
Kako bi se podržale planirane reformske mjere, izrađena je „Studija o stanju u području srednjoškolskog obrazovanja u svrhu povećanja obuhvata učenika gimnazijskim programima i smanjivanja broja suficitarnih programa u strukovnom obrazovanju“, a podaci koje pruža bit će korišteni u planiranju reformskih mjera.
Dokumenti:
Studija o stanju u području srednjoškolskog obrazovanja u svrhu povećanja obuhvata učenika gimnazijskim programima i smanjivanja broja suficitarnih programa u strukovnome obrazovanju
Prilozi studiji
Stranica | Strategijski i akcijski dokumenti | Srednje obrazovanje
Reformom se nastoji pridonijeti konsolidaciji brojnih postojećih programa srednjega strukovnog obrazovanja tako što će se smanjiti viškovi strukovnih programa i povećati relevantnost programa u odnosu na tržište rada. Reformom će se uvesti novi kurikulumi temeljeni na kvalifikacijama i profesionalnim standardima Hrvatskoga kvalifikacijskog okvira (HKO), koji će biti popraćeni razvojem novoga nastavnog materijala i stručnim osposobljavanjem nastavnika u strukovnom obrazovanju.
Kako bi se podržale planirane reformske mjere, izrađena je „Studija o stanju u području srednjoškolskog obrazovanja u svrhu povećanja obuhvata učenika gimnazijskim programima i smanjivanja broja suficitarnih programa u strukovnom obrazovanju“, a podaci koje pruža bit će korišteni u planiranju reformskih mjera.
Dokumenti:
Studija o stanju u području srednjoškolskog obrazovanja u svrhu povećanja obuhvata učenika gimnazijskim programima i smanjivanja broja suficitarnih programa u strukovnome obrazovanju
Prilozi studiji
Možda vas zanima i...
- Objavljen Poziv „Obnova infrastrukture i nabava instrumenata u Hrvatskom geološkom institutu - Geoznanstveni laboratoriji (GEOLAB)“ (referentni broj: C3.2. R2-I2.04)
- Nacionalni plan oporavka i otpornosti
- Petnaesta Odluka o financiranju u sklopu Poziva NPOO.C3.1.R1-I2.01 Izgradnja, rekonstrukcija i opremanje osnovnih škola za potrebe jednosmjenskog rada i cjelodnevne škole
- 5. izmjena Poziva na dostavu projektnih prijedloga „Izgradnja, rekonstrukcija i opremanje osnovnih škola za potrebe jednosmjenskog rada i cjelodnevne škole“ (ref. br. NPOO C3.1. R1-I2.01)
- Četrnaesta Odluka o financiranju u sklopu Poziva NPOO.C3.1.R1-I2.01 Izgradnja, rekonstrukcija i opremanje osnovnih škola za potrebe jednosmjenskog rada i cjelodnevne škole
- Pogledajte sve