- Objavljeno : 04.12.2019.
Smjernice za vrednovanje procesa i ostvarenosti odgojno-obrazovnih ishoda u osnovnoškolskome i srednjoškolskome odgoju i obrazovanju
Vrednovanje procesa učenja i ostvarenosti ishoda označava postupke prikupljanja i analiziranja informacija te donošenja profesionalnih procjena o učeničkome učenju i rezultatima učenja.
Učiteljima vrednovanje predstavlja složen proces koji se temelji na poznavanju i razumijevanju:
- kurikulumima definiranih odgojno-obrazovnih ciljeva, ishoda i očekivanja,
- mogućnosti, dosega i ograničenja pojedinih pristupa, oblika i metoda vrednovanja,
- procesa učenja, konteksta učenja i osobitosti učenika.
Savjetovanje sa zainteresiranom javnosti o nacrtu Smjernica za vrednovanje procesa i ostvarenosti odgojno-obrazovnih ishoda u osnovnoškolskome i srednjoškolskome odgoju i obrazovanju je otvoreno i dostupno na poveznici: https://esavjetovanja.gov.hr/ECon/MainScreen?entityId=12800