- Objavljeno : 04.10.2016.
Održana uvodna konferencija projekta Razvijanje i unaprjeđivanje kompetencija za poučavanje na visokim učilištima (Emphasis on developing and upgrading of competences for academic teaching - Educa-T), (Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta Republike Hrvatske, 22. i 23. rujna 2016. godine)
Uvodna konferencija projekta Razvijanje i unaprjeđivanje kompetencija za poučavanje na visokim učilištima (Emphasis on developing and upgrading of competences for academic teaching - Educa-T)održana je u Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta Republike Hrvatske 22. i 23. rujna 2016. godine.
U uvodnome dijelu konferencije mr. sc. Ana Tecilazić Goršić, načelnica Sektora za kvalitetu visokog obrazovanja, međunarodnu suradnju i europske poslove u Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta Republike Hrvatske, pozdravila je sudionike konferencije i pri tome iskazala zadovoljstvo što se uvodna konferencija Educa-T projekta održava u Ministarstvu.
Prvoga dana konferencije, 22. rujna 2016. godine, okupilo se osamdeset pet sudionika konferencije te je održano sedam prezentacija hrvatskih i inozemnih govornika.
Prof. ddr. Barica Marentič sa Sveučilišta u Ljubljani prezentirala je Razvoj nastavnih kompetencija akademskog osoblja - iskustva, dileme, izazovi.
Prof. dr. sc. Vladimir Mrša s Prehrambeno-biotehnološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu prezentirao je Podršku nastavnicima u sustavu visokog obrazovanja u kontekstu Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije.
Prof. dr. sc. Ulrich Teichler sa Sveučilišta u Kasselu prezentirao je Nastavne koncepte i aktivnosti sveučilišnih profesora u Europi.
Mr. Ivana Ramić, viša stručna savjetnica Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta Republike Hrvatske, prezentirala je Informacije o EDUCA-T projektu.
Mr. sc. Sandra Bezjak te mr. sc. Mina Đorđević, predstavnice Agencije za znanost i visoko obrazovanje - AZVO prezentirale su ASHE aktivnosti kao podrška poboljšanju nastavnih kompetencija na visokim učilištima.
Dr. sc. Marko Turk s Filozofskoga fakulteta u Rijeci, Sveučilišta u Rijeci, prezentirao je Akademsku nastavu u Hrvatskoj: izazovi i perspektive.
Chiara Patricolo, predstavnica Europske studentske unije (ESU), prezentirala je Učenje koje stavlja studenta u središte (dobre prakse i izazovi).
Drugoga dana konferencije, 23. rujna 2016. godine, dr. sc. Andrée Sursock iz Udruge europskih sveučilišta (EUA) prezentirala je Učenje i poučavanje na europskim sveučilištima, ključni trendovi. Patricia Staaf, predstavnica Centra za nastavu i učenje sa Sveučilišta Malmö, prezentirala je Strukture i aktivnosti za poboljšanje poučavanja i učenja, primjeri sa Sveučilišta Malmö, Švedska. Također je održana panel rasprava pod vodstvom dr. sc. Marka Turka s Filozofskoga fakulteta u Rijeci, Sveučilišta u Rijeci, u kojoj su sudjelovale panelistice prof. dr. sc. Sanja Smojver Ažić s Filozofskoga fakulteta u Rijeci, Sveučilišta u Rijeci, dr. sc. Daliborka Luketić s Odjela za pedagogiju Sveučilišta u Zadru te Daliborka Pašić sa Sveučilišta u Zagrebu.
Prezentacije s uvodne konferencije Educa-T projekta dostupne su u izborniku Dokumenti.
Kao zaključak uvodne konferencije istaknuto je kako će Educa-T projekt pridonijeti razvoju nastavničkih kompetencija za poučavanje na visokim učilištima te osnaživanju uloge nastavnika, posebice u svjetlu promjena kojima su cilj ishodi učenja i pristup koji stavlja studenta u središte.
Pisane vijesti | Priopćenja | Visoko obrazovanje
U uvodnome dijelu konferencije mr. sc. Ana Tecilazić Goršić, načelnica Sektora za kvalitetu visokog obrazovanja, međunarodnu suradnju i europske poslove u Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta Republike Hrvatske, pozdravila je sudionike konferencije i pri tome iskazala zadovoljstvo što se uvodna konferencija Educa-T projekta održava u Ministarstvu.
Prvoga dana konferencije, 22. rujna 2016. godine, okupilo se osamdeset pet sudionika konferencije te je održano sedam prezentacija hrvatskih i inozemnih govornika.
Prof. ddr. Barica Marentič sa Sveučilišta u Ljubljani prezentirala je Razvoj nastavnih kompetencija akademskog osoblja - iskustva, dileme, izazovi.
Prof. dr. sc. Vladimir Mrša s Prehrambeno-biotehnološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu prezentirao je Podršku nastavnicima u sustavu visokog obrazovanja u kontekstu Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije.
Prof. dr. sc. Ulrich Teichler sa Sveučilišta u Kasselu prezentirao je Nastavne koncepte i aktivnosti sveučilišnih profesora u Europi.
Mr. Ivana Ramić, viša stručna savjetnica Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta Republike Hrvatske, prezentirala je Informacije o EDUCA-T projektu.
Mr. sc. Sandra Bezjak te mr. sc. Mina Đorđević, predstavnice Agencije za znanost i visoko obrazovanje - AZVO prezentirale su ASHE aktivnosti kao podrška poboljšanju nastavnih kompetencija na visokim učilištima.
Dr. sc. Marko Turk s Filozofskoga fakulteta u Rijeci, Sveučilišta u Rijeci, prezentirao je Akademsku nastavu u Hrvatskoj: izazovi i perspektive.
Chiara Patricolo, predstavnica Europske studentske unije (ESU), prezentirala je Učenje koje stavlja studenta u središte (dobre prakse i izazovi).
Drugoga dana konferencije, 23. rujna 2016. godine, dr. sc. Andrée Sursock iz Udruge europskih sveučilišta (EUA) prezentirala je Učenje i poučavanje na europskim sveučilištima, ključni trendovi. Patricia Staaf, predstavnica Centra za nastavu i učenje sa Sveučilišta Malmö, prezentirala je Strukture i aktivnosti za poboljšanje poučavanja i učenja, primjeri sa Sveučilišta Malmö, Švedska. Također je održana panel rasprava pod vodstvom dr. sc. Marka Turka s Filozofskoga fakulteta u Rijeci, Sveučilišta u Rijeci, u kojoj su sudjelovale panelistice prof. dr. sc. Sanja Smojver Ažić s Filozofskoga fakulteta u Rijeci, Sveučilišta u Rijeci, dr. sc. Daliborka Luketić s Odjela za pedagogiju Sveučilišta u Zadru te Daliborka Pašić sa Sveučilišta u Zagrebu.
Prezentacije s uvodne konferencije Educa-T projekta dostupne su u izborniku Dokumenti.
Kao zaključak uvodne konferencije istaknuto je kako će Educa-T projekt pridonijeti razvoju nastavničkih kompetencija za poučavanje na visokim učilištima te osnaživanju uloge nastavnika, posebice u svjetlu promjena kojima su cilj ishodi učenja i pristup koji stavlja studenta u središte.
Dokumenti
- 1. Developing teaching competences of academic staff-experiences, dilemmas, challenges - prof. Barica Marentič Požarnik, PhD (763kb)
- 2. Supporting teachers in the higher education system in the context of the Strategy for Education, Science and Technology - prof. Vladimir Mrša.pdf (262kb)
- 3. Teaching concepts and activities of university professors in Europe-prof. Ulrich Teichler, PhD (250kb)
- 4. Information about the EDUCA-T project, Ivana Ramić (4368kb)
- 5. ASHE activities as support to improving teaching competences at HEIs - Sandra Bezjak, Mina Đorđević (692kb)
- 6. ACADEMIC TEACHING IN CROATIA CHALLENGES AND PERSPECTIVES - Marko Turk, PhD (854kb)
- 7. The Role of Students in The Implementation of The European Higher Education Area - Chiara Patricolo (1204kb)
- 8. Learning and teaching at European universities-Key trends-Andrée Sursock, PhD (1638kb)
- 9. Structures and activities to improve teaching and learning-examples from Malmo University-Patricia Staaf (1107kb)