Vanjsko vrednovanje odgojno-obrazovnih ustanova
Sustav osiguravanja kvalitete povezuje i usklađuje samovrednovanje i vanjsko vrednovanje odgojno-obrazovnih ustanova, pri čemu se vanjsko vrednovanje koristi samovrednovanjem i razvojnim planovima ustanova kao polazištima za procjenu.
Vanjsko vrednovanje sadrži stručnu procjenu o relevantnim područjima rada škola:
Strategijom obrazovanja, znanosti i tehnologije propisane su sljedeće mjere:
Vanjsko vrednovanje sadrži stručnu procjenu o relevantnim područjima rada škola:
- upravljanju školom, ljudskim i materijalnim resursima, ključnim procesima;
- kvaliteti samovrednovanja i planiranja razvoja, kvaliteti nastave i podršci učenicima, kao i o rezultatima i ishodima;
- postignućima učenika i ostvarivanju odgojno-obrazovnih ciljeva.
Strategijom obrazovanja, znanosti i tehnologije propisane su sljedeće mjere:
- razrada modela i procedure vanjskog vrednovanja i kontinuiranog praćenja rada ustanova, odnosno izrada Pravilnika i priručnika za vanjsko vrednovanje odgojno-obrazovnih ustanova;
- planiranje i izrada programa provođenja vanjskog vrednovanja odgojno-obrazovnih ustanova;
- održavanje edukacija i licenciranje vanjskih procjenitelja (evaluatora, auditora itd.);
- provođenje eksperimentalnih programa vanjskog vrednovanja odgojno-obrazovnih ustanova.